hej

Stört lång dag i skolan idag kändes det som. Tråkmacka. Efter skolan träffade jag mamsen för vi skulle åka och fixa en grej. Orkar inte ta allt som hände, säger bara att vi träffade på ett jävla dumhuvud som var stört seg och kom från nån liten pissort och inte visste vad respekt var och sen när hon väl öppnade munnen var korkad som ett anus. Det var nog det. Tjejen var verkligen dum i hela jävla huvudet. Mongooffer. :) I det här fallet tycker till och med lilla mamsen att man får man använda dom där orden. Men ska släppa det nu.

Efter det var det raka vägen till thorildshallen som gällde. Iskallt och dags för träning. Lite segt som vanligt. Lite spänd över hur det ska gå i sm för oss. Men får väl låta det ta lite tid helt enkelt och se. Vad kan man annars göra..

Annars då? Fick en tanke idag. Skulle fan vilja gå på wrestling eller nåt liknande. Tror jag skulle kunna vara grym på det. Det skulle vara en grej där jag skulle bli aspepp och verkligen känna att man måste vinna. Det finns inget annat. Kan inte förklara, men skulle i alla fall vilja testa det. Så kvinnlig av mig.

Nu blir det dusch, plugg, te.

Imorgon bitti ska jag göra ett nytt försök att dra ut och springa. Imorse somnade jag om istället. Men vill verkligen inte låta mig själv må dåligt av dålig kondis, så imorgon, då kör vi.

Bilden hör inte till alls, men gillar den liksom. Eheee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0