kvällen

Skrev tydligen igår kväll. Kommer inte riktigt ihåg det, var så jäkla trött. Men självklart skulle jag sätta mig vid datan. Eller lägga* mig med datan i sängen. Det vet man ju hur det går. Klockan var runt halv fem när jag slocknade pang bom, och sen vaknade jag med datan i knät halv åtta på morgonen. Åååh hatar att vakna så, men kunde somna om tills nu i alla fall. Håret är rufsigt, kläderna fortfarande på, och sminket kvar. Sen har jag ett plåster på armen som sticker ut. Jenny delade ut till alla igår haha.
Hade i alla fall en bra kväll igår. Började hos jenny där vi gjorde tacos och taggade med dunk dunk. Sen rörde vi oss mot hässelby där vi träffade en massa nice folk. Hade det kult, mådde bra och skrattade en massa, precis som det ska vara. Och det bästa var att jag hade en stor bunt av mina favorittjejer där som gjorde min kväll.

Kvällens skratt:
Jenny och jag skulle gå på toa, och så diskuterade vi att vi liksom är varandras bästa vänner. Sen kom det bästa. "Jag älskar dig också madde" sa jenny helt seriöst. Hon råkade säga fel, eheh. AAaaaaaaaaaaaaaahahahahaha, jag dooog av garv. Jenny dog också av garv. Hon hade precis snackat med sin kompis madde i tele, så namnet satt väl kvar på hjärnan...hoppas jag. Hahaha, förvirrade lilla jäkel. Älskar henne! ..även om hon bara älskar madde, eheh.

Nej men nu är jag extremt sugen på juice, så ska inte sitta här och dega. Får se vad dagen bjuder på idag.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: jenny

hihi ooupsie (a)

love you like hell

2010-08-29 @ 15:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0