måndag

Tuff skoldag idag, fast vi slutade klockan två och en av lektionerna var inställd. Jag är redan skoltrött allvarligt talat. Vem är inte. Har i alla fall haft kul idag. Skrattat en massa! Det var en sån dag typ. Och en galet varm dag också. Fett lökigt.

Sen kom jenny hit en stund också, men nu skulle hon iväg på träning så nu sitter jag här ensam och liten. Minus liten. Ensam och buffel.

Blir ingen träning för mig idag, känner mig fortfarande dålig och har typ feber igen. Trycker i mig tabletter. Men tänkte åka och kika på träningen i alla fall. Jag får hålla mig på avstånd. Har ingen lust alls att sitta hemma. Har tre sidor med svår matte som är tills imorgon bredvid mig och som kollar elakt på mig. Jag tänker inte kolla tillbaka. "Gör det sen istället".  Den har man ju hört förut, och jag kör på den idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0