näsan

Har grym jävla träningsvärk i vaderna. Avslutade träningen igår med att göra 100 tåhävningar. Lätt som en plätt tänkte jag och tänkte göra alla 100 direkt. Men nää, det sprack efter typ 20. Känner mig som en riktig mes, måste komma igång.

Börjar åtta imorgon, så ska väl hoppa i säng om ett tag. Torsdag imorgon, alltså nästan helg. För när torsdagen är slut så kommer ju fredagen och då känns det hela dagen som helg. Har lite blandade planer för helgen, men det ska i alla fall bli grymt skönt, är redan skoltrött.

Men tjingeling badring, ska göra mig en kopp te nu.

Random fjorrebild. Får väl gå och ge min lillebror kanin (jag är storebror kanin. asnördigt, men så är det) en godnattpuss så att den passar in. Så, iväg. Shup shup. Hej med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0