packar

Har inte skrivit på ett tag nu. Har helt enkelt inte haft så mycket att säga. Åkte tillbaka till landet en vecka, och kom sen hem igår. Kvällen tillbringades med jenny och vi hade det grymt mysigt och låg och pratade hela natten om planer för nästa sommar. Hehe, bra att vara ute i god tid...Sen på morgonen så blev det american pankakes. Underbar start på dagen! Chillade hela dagen, var sen duktig och tränade och fysade lite, och sen bar det av till steffi för gotlandreunion. Jag, jenny, steffi och belle. Och så blev det grill med tända ljus och mys ute. Störda konversationer som vanligt. Världens bästa kväll helt enkelt, som alltid med tjejerna.

Var hur som helst tvungen att röra mig hemåt nu. Måste packa färdigt, för imorgon bär det av till finspång för träningsläger tills på söndag. Känner på mig att det kommer bli aningen tufft, men det ka jag nog behöva.

Aja, dags för packning, tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0