PTOI

Nu är min cpmage tillbaka i sitt vanliga jag. Är sjukt hungrig hela tiden. Skumt hur mycket det får plats i magen.

Okej träning idag, hoppas på mer ös snart. Som vanligt suger min kondis, har problem med andningen, och så hosta på det. Precis som varje höst. Måste röra på asset och gå ut och springa så jag får bättre kondis, men vädret gör en inte så jäkla pepp om man säger så.

Och på tal om ingenting...innan jag fortsätter så ska jag införa en ny grej. Jag säger "på tal om ingenting" så jäkla ofta, så nu inför jag en ny förkortning som ska skrivas ner i historien. Jag kallar den ptoi.

Så hörni, ptoi så ser jag sjukt mycket fram emot dom tre kommande helgerna. Helgen som kommer nu och helgen som kommer efter det har jag en del roliga planer på g. Livet rullar på. Och sen den den tredje helgen så är det SM som gäller.

That's all for nooow. Nu duschen.
-Du stinker fan camilla. USCH.
-Meeh, don't be so hard.
-IVÄG MED DIG DITT SEGA FANSKAP.
-Men jaaa okej.

Okej det där var bara skumt. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0