söndag

Kräftskivan igår var jäkligt kul. Åt inte en enda kräfta, men ändå. :P Jag älskar kräftor, men var konstigt nog inte så sugen, så åt allt annat som fanns att äta. Hehe. Josse och jag tänkte dra vidare sen, men så blev det inte, så vi stannade hemma hela kvällen med resten av b-rudarna. Det var inte helt fel det heller. Assköna hela bunten!

Mår sådär idag, men det spelar ingen roll. Har en massa grejs att göra.

- åka och kolla på ny säng
- ta en sväng till vällingby och köpa en till toning som josse förmodligen skulle hjälpa mig att sätta i
- träffa jeeeeeeeennnnnnnnyyyy som äntligen är hemma från jäkla kroatien där hon var alldeles för länge
- äta kräftor...ehe. Jag börjar nog med det. Fett sugen nu. Ska öppna ett paket helt själv. Oh yeees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0