reality

Skolan är igång och det känns än så länge helt okej. Kul att träffa alla igen, jag har fått överskåp och mitt nya schema är fett bra - slutar fyra en dag annars är det fett chill! Och så är det kul att spana på alla små ettor som ser så förvirrade ut och tror att dom ser tuffa ut. Jag känner att jag har makt nu hehe. Det känns bra att gå i tvåan måste jag säga.

Annars då?!
Jaa, dom senaste dagarna har jag kämpat med att rensa på mitt rum, har så jävla mycket skit, och fortfarande en massa kvar att rensa bort..
Och förutom det så har det inte hänt så mycket. Kul liv, hehe. Inga träningar den här veckan tydligen, så den här veckan har jag tjockat som fan och latat mig. Kul att vi har coopertest i skolan imorgon då också. Verkligen. Men nästa vecka är det back to reality som gäller, skolan är igång, träningarna igång, jenny är hemma igen. Fuck. Hehe skojaa. Plutten kommer hem från kroatien på lördag och jag har saknat henne som en tok!

Och helgen då?!

Inga planer för imorgon. På lördag blir det kräftskiva så det blir nog nääz.

Och annars då?!

Hehe, känner verkligen att jag pratar med mig själv när jag skriver så där.
Jo men känner att jag behöver förändring, så i helgen ska jag nog satsa på förändring, får se vad det blir av. Sen har jag också gott och tänkt på att jag vill ta fler hål i öronen. Bara en grej jag har kommit på, så det lär jag nog också göra snart.

Ja det var väl allt för tillfället. Ikväll ville tydligen nerdkussarna ninni och cornelia dra med mig och mickis på bio, så bio it is.

Tjingeling badring




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0