.

Rätt nice dag! Sovmorgon, håltimme, slutade halvtidigt. Skulle träffat josse, men hon mådde dåligt så vi sket i det. Lite tur det, för träffade olivia i mitt lag på bussen hem som sa att träningstiden för idag var ändrad och skulle vara mycket tidigare istället. Den började kvart över fem och jag tänkte vara i hallen halv åtta, så det var ju tur att jag fick höra det, eftersom jag hade missat det totalt. Annars skulle jag stått där ensam som ett mongo helt lost vid halv åtta. Kanske är mongo och lost ändå, men ni hajar.

Träningen var helt okej också. Jag är så jäkla seg på att haja nya spel och sånt. Känner mig korkad och hatar när man står där och inte hänger med ett skvatt. Men men, snart sitter det fan! Säsongen har bara börjat. Snart sååå! Vänta baraaaa..MOHHAAHAHA. Ja, det där var väl ett töntigt försök till ett elakt skratt. 

Men ska hoppa in i duschen nu, sen ska jag nog starta en film eller nåt sånt.

Och på tal om ingenting, min kära päls har skaffat blogg, läs den här.

http://elsaohlens.blogg.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0