jobb

Sitter och letar efter ett jobb. Vanligaste jobben är väl antingen att sitta i kassan på ica, jobba på donken eller att vara barnvakt. Skulle gärna ta hand om några små knattar. Om dom är söta det vill säga.
Men vad ska jag säga? Ja, jag tränar varje kväll utom fredagkvällar och då vill jag inte jobba. På helgerna har jag matcher, och förutom det måste jag hinna med skolan och även ha ett liv. Men hörni, ta mig. Verkligen gör det, jag är grym.
Aa, fast nä. Tror inte att den funkar alltså. Men jag vill ha pengar. Jag är 17 och jag vill ha ett jobb. Jag ska greja ett jobb.

Såg precis ett annat jobb där man får shoppa. Man ska shoppa, tyvärr inte en massa eget, utan man ska vara som en "hemlig agent" och se hur personalen bemöter en. Man får typ uppdrag. Fett skumt, men hur nice vore det inte att få pengar för det. Grymt nice!

Nu ska jag kolla vidare. Shooooot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0