dag på stan

Yooo!

Satt uppe alldeles för länge igår. Eller liksom på fredag och lördagkvällar ska man väl vara uppe om någon gång, men om man ska upp tidigt dagen efter och sitter vid datan i typ fyra timmar så är det kanske lite onödigt. Satt till fyra och skulle upp nio. ÅNGHEST. Men har man nån rolig att prata med som håller en kvar så är det ju ibland svårt att slita sig.

Hur som helst, vaknade imorse halvt död. Runt elva när jag hade fixat lite grejer så rörde jag mig in mot stan för att träffa päls. Vi irrade runt lite vid karlaplan med en karta i högsta hugg för att hitta till Salong Stil. Ouuw, flashigt visst? Tog där två hål. Går på impuls nu. Ett uppe där i brosket och ett till i öronsnibben. Dom ritade upp små prickar, och sen klick klick så var det över. Päls fick hålla mig i handen, det var lite läskigt faktiskt.



Sen gav vi oss ut på stan. Elsa skulle leta efter skor och jacka, och hon hittade iaf ett par grymt snygga klackar! Nu är det ju val snart så det var en jäkla massa sånt överallt, och nerdy päls ville ju stanna och lyssna på alla. Vilken jäkla koll hon har. Vi lyssnade på lite olika talare från olika partier. Tog bild med gudrun schyman ofc! Hahah. Nerds. Elsa gick och frågade socialdemokraterna vad dom hade för valfrågor och sågade dom en gnutta. Shit alltså. Jämförde med moderaternas synpunkter och en massa om vad alla stod för i förra valet. Elsa du var 12 år då. TOLV. 
Shit jag måste verkligen bli mer insatt, har noll koll. Men tycker att det är så otroligt tråkigt så då är det lite tufft. Men jag vill faktiskt bli mer insatt ändå. 

Schtekpäls och gudrun.



Schtekcami och gudrun.



Dagens höjdpunkt: Gudrun schyman stackarn fick fågelbajs i huvudet, på skjortan och på glasögonen. Ehehe. Nej men det var lite synd om henne. I like her! Partiet har jag noll koll på, men gillar henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0