00.23

Är på konstigt humör. Vill både skratta och gråta. Inget har hänt, men jag och jenny har haft lite djupa samtal hit och dit.
Det blev myskväll med chips och film, och nu traskade hon hem eftersom att hon har match imorgon. Vi såg hur som helst på Snabba cash, som ingen av oss har sett tidigare. Tyckte den var bra! Började tänka en massa på alla sånna där tankar om att man kan dö när som helst. Jag kan gå ut på gatan och av misstag bli skjuten imorgon. Sånt händer inte liksom, men det KAN hända. Det gör det till och med ibland. Det finns en risk. Och sen tänkte jag en massa på vilken jävla svensson jag är. Jag har mina vänner, ett bra liv, ett hem, en familj, allt sånt. Det finns ju dom som faktiskt lever som dom i filmen. Sjukt. Hemskt fan vad dom förstör sina liv. Det är ju så synd, för man märkte ju att ingen av dom ville syssla med det, men det fanns liksom ingen utväg.

Jaja..jw var ju snygg ofc, men sen tyckte jag faktiskt att jorge också var snyggve. Jenny höll inte alls med...men faktiskt, det fanns något charmigt i honom.

Jaja nog om det. Sen kom vi in på en massa snack om allt det där med våra liv, hur vi vill ha det egentligen, och så en massa gamla minnen och sånt. Och så att vi kanske inte ska klaga på våra liv. Vi har det faktiskt jävligt bra om man tänker efter. Till och med om man inte tänker efter. Vi är bra liksom. Bra människor som lever tryggt, har bra vänner och allt sånt. Men så finns det ju alltid sånt man vill ha som man inte har. Det kommer man väl inte ifrån. Och ibland vill man bara få vara någon i en film. Så att allt inte är så jäkla vanligt hela tiden.

Äsch nu blajar jag nog för mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0