lördag

Hade en awesome kväll igår. Jag och josse gick till älskade evi redan vid sju och chilla lite där innan folket rullade in. Trevliga människor och bra musik! Jag och josse startade hårsalong också och gjorde om shoffe till schtekare. Lite senare på kvällen så hängde jag och josse med två kompisar, shoffe och rasmus, till en annan kompis som heter johan som också hade fest, och där träffade jag på en massa människor som jag inte sett på evigheter, så det var riktigt kul. Dansade som en galning också. Wonderbaaart.

Kom hem inte allt för sent, och åt upp allt gott vi hade i huset, och nu sitter jag här. Underbara helg. Tänkte äta lite frukost nu och sen hoppa in i duschen. Trodde att jag skulle på dop idag, men det var visst imorgon, så har en massa dötid över nu, som jag tänkte spendera med mami i vällingby. Måste kolla på lite presenter, sen ska jag sniffa lite parfymer också. Måste hitta en ny, ALLA mina är slut. Tår i ögat..
Senare blir det blackebergs julfest i vällingbyhallen. Sväng in en stund vettja. Massa folk, bra matcher och gratis fika. Fezt.

Hoppas ni får en awesome lördag! Pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0