tankar som rör sig i huvudet

- Schööööööööööööön vinst alldeles nyss. Det var chill. Bara nice med vinst liksom.
- Ont i magen så in i helvete. Antingen gick nåt snett med min mage när jag föddes, eller så var det meningen att jag egentligen skulle ha blivit trillingkillar, men inte blev det, men så äter jag liksom ändå för dom.
- Mickis har pyntat fint här hemma, and i löv her.
- Vill lyssna på musik högt.
- Vet inte vad jag ska ha på mig som biggest loser imorgon.
- Råkade raka bort halva mitt ögonbryn, och det ångrar jag lite. Jag och ögonbrynstrimmern har aldrig klickat.
- Min failade franska manikyr som jag har fixat helt själv pajades av nån dum tjockis på matchen. Fan vad fjollig jag låter.
- Det är lucia imorgon.
- Mamma skrattar högt åt skavlan. Nördigt. Jag hör gamlingar på bussen prata om skavlan. Mamma älskar skavlan mer än vad hon älskar mig.
- Jag bad mamma ta fram byxor som jag kunde ha som biggest loser, alltså stora byxor. Så kom hon med ett par. " Jaa bra mamma, dom där är ju skitnördiga också." Kom på att det är dom hon har varje dag när hon tränar. Oopsie.
- När matchen skulle börja bad domarn mig ta ut mina örhängen. Sex örhängen, och örhängena i dom nytagna hålen sitter stenhårt. Det var några jäkligt långa minutrar som hela hallen tittade och väntade på mig. Mitt lag, andra laget, domarn, coacherna, publiken. Alla väntade på mig, och det gick förjävla långsamt.

Herrååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0