allmänt

Okej lite allmänt: 

- Om cirka en vecka åker jag till Thailand. AAAAAAAAH.
- Imorgon åker Päls och Julia till barcelona för att bo hos spanjorerna, och inte jag. :(
- Jag har träningsvärk från bowlingen! :O En timmes bowling! Det är jag som ska skratta åt dom som får träningsvärk av det, men nu känner jag mig som ett offer.
- Jag gjorde bort mig i skolan...Det var en killkompis i skolan som tittade och log och vinkade, och mitt svar var ett leende tillbaka, och sen höll jag på att driva med lite nerdsmile och sånt. Och sen gick han, och så ser jag att hans flickvän står bakom mig, och hajade att det var till henne han vinkade och log. Hehe så där hade jag stått med mina nerdsmiles för mig själv.
- Jag ska ge Nelson Mandela en riktig jävla omgång nu, ska ha tal om honom i morgon. Och han ska inte tro att han är nåt och försöka smita undan. Det gäller att visa vem som är bossen.
- Min pappa säger inte längre camilla, milla, dodo och alla töntiga namn som han brukade säga - han säger matmaskinen, och jag reagerar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0