damp

Wazzuuup!?

Ahmen tjena hörni, har just varit på träning, riktigt kul idag tycker jag, även om det kunde ha gått bättre. Nu sitter jag här, stressad as hell. Har engelskaprov imorgon, och det är sorgligt, jag tänkte liksom börja plugga...nu? Fan alltså, och sen på fredag ska vi ha debatt på anusenergikällorna, och jag får väl plugga det imorgon kväll efter att jag har träffat kära mongot. Sen ligger jag bajsmycket efter i matten. Och har en bok att läsa, ett tal att skriva och ett rövhår att trimma...PALLAR INTE.

Buy the way, var alldeles nyss fett glad, så jag dansade runt i vardagsrummet...ganska vild. Och sjöng för full hals. Hela indiefamiljen mittemot vårt hus satt och tittade skumt märkte jag sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0