fredag

Idag var spanjorerna i skolan! Hahhaha. Efter lunchen ser jag elsa.
- Hej där är du ju!
- JAG HAR TAPPAT BORT MIN SPANSK! JAG MÅSTE GÅ OCH LETA!

Hehe bra jobbat...

Julias spansk ser ut som en spansk stig helmer, med sin lilla väska, dåliga hållning och töntiga kläder. Så söt, man vill ju bara krama honom.

Elsa spansk ser ut som en typisk liten 94a som tror att han är supercool med hål i örat och lite attityd. Hehe han var också söt, snubblade runt i stora vinterkängor och somnade nästan på våra lektioner, inte diskret direkt.

Och har ni tänkt på en grej? Det är heeeeeeeeeelg! Jag har en bra helg framför mig. SM, ett födelsedagsbarn som ska firas, och sen ska jag träffa världens bästa vänner! Låter perfekt!

Ikväll blir det chill, ska upp tidigt imorgon för att möta södertälje. Shit dödsdom. Tagga!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

appropå utbytesstudenter;) hade 2 litauer här i december:D 2 killar, 17 och 18 år. en va faktiskt riktigt snygg;) ska bo hos honom när vi åker dit i april!<3

2010-02-06 @ 00:01:03
Postat av: camilla

Nej men gud vad kul! Ojoj det låter inte helt fel! :P <3

2010-02-06 @ 09:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0