hej scitzo, åh hej där

Min kära sistaah tycker att jag ska greja kategorier? Vad sägs? Nej juste ni är så tråkiga, jag vet att ni inte kommer svara. För ni finns inte. Jag är min enda läsare. Ja det är sant. Jag pratar med mig själv. Hej camilla. Åh hej där du käre stolpskott.
Okej nej jag överdriver. Vet att ni finns där ute. Jag är känd ju. Om en vecka ska jag göra min bröstoperation. Jag vet att ni alla älskar mig. Och alla som har blont hår härmar mig bara, det vet ni.



Visst är jag söt idag?!



Musik kanske kan vara en kategori. Det kan jag nog greja.

Okej, sorry för scitzoinlägg. Orkar inte.

Kommentarer
Postat av: viviiiiii

hahaha du är sjuk =) det är bra!

2010-02-04 @ 22:51:46
Postat av: Stephanie

Hahahaha fan vad skön du är cami! You just made my day! :)

2010-02-05 @ 14:21:55
URL: http://stephanies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0