plans

Orkade inte skriva igår efter bion, men det var hur som helst asmysigt. Sån där skön film liksom. It's complicated tror jag den hette.

Nu är det äntligen fredag igen! Kvällen ska tillbringas med steffen, det är det enda jag vet. Vi har två alternativ, hemmamys och tjockande, eller fest i älvsjö, men är det värt alltså? Tvek, vi får se. Ska ta det rätt chill i alla fall. Har en eller två matcher imorgon så. Och sen på kvällen ska vi fira världens bästa jennyplutt. Och efter det...hmm? Match söndag, och alla hjärtans dag...Jag ska väl sitta hemma med mig själv, och äta choklad eller nåt. Min plan att hitta en pojkvän på en vecka sket sig nämligen, tro det eller ej.

Och yeees, nu kom Mickis hem, hon känner mig väl, hon har med sig gottisgrejer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0