tiden är kommen

Elsa och Julias spanjorer är här! Jag känner mig lika spänd som dom. Har pratat med elsa, och hennes spanjor är horny as hell!

Nej men han är blyg, pratar kass engelska, och svår spanska. Får träffa dom på fredag, ska man langa haffen alltså? Heheh nej men det blir roligt att träffa dom i alla fall. Kan tänka mig att dom är retards. Det kan bli kul...

Hade jag en egen spanjor här skulle han heta antonio och jag skulle ta så väl hand om honom.

- Tja fan anotonio. Jag? Underbett? Dubbelhakor? Nej vad gaggar du om, jag ser precis ut som hon på bilden jag skickade, du ska vara tyst. SCHMACK. *antonio ligger hjälplöst på marken*. Ja välkommen så jävla mycket. Och juste, kommer du nära mitt kylskåp, då...
Kärlek <3


Kommentarer
Postat av: eveee

HAHAHHAHA, du är allt för söt du camilla!<3

2010-02-06 @ 19:51:57
URL: http://evjo.blogg.se/
Postat av: camilla

Heheh (a) DU är för söt gulligos! saknar dig! <3

2010-02-07 @ 17:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0