tofta beach

MAAAAAAAAAT! Shit vad jag var hungrig för fem minuter sen, men nu känns det lite lugnt iaf. Tre mackor, två skålar med flingor och yoghurt, en skål med ben & jerry's och två glas juice. Ett litet mellanmål, men måste ha mer!!! Jag är hungrig!

Kom hur som helst precis hem från steffen. Jag, steffen, jens och belle planerade våran vecka till gotland i sommar. Eftersom vi alla är fattiga så kommer vi få leva på nudlar hela veckan. Det kommer bli en dödsvecka. Så det är lika bra att jag börjar öva. Inga jäkla mellanmål här inte...
 Men fan det måste iaf bli av, det kommer bli sjukt kul!

Och jaa...skola imorgon, pallar verkligen inte! Inte nånstans. Fem dagar kvar till fredag. En studiedag i alla fall. Men fett lång tid. Nästa helg blir nog också rätt bra. Jag tror den kommer se ut ungefär som den här. Rätt mycket basket, födelsedagsbarn att fira, och kompisar att leka med! Aah vill ha helg nu. Det är nu nedräkningen börjar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0