inte långt kvar

Om ett dygn går mitt plan till thailand! NIIIIIIIIIIICE! Känner mig aningen stressad över allt, packningen får jag väl fixa imorgon helt enkelt och sen känns det som jag ligger lite efter i allt plugg. Har i alla fall bara slappat idag. Mådde dåligt as usual, så skippade träningen också för att inte bli sjukare. Så har bara tagit det lugnt hemma, målat naglarna - daah. Nej, men hoppat runt och dansat, lagt märke till hur all mat har satt sig på mig. Den suger sig fast som små blodiglar, helt utan att fråga om lov men visst visst gör så bara käre herr mat visst visst. Så nu är min kropp rätt oredo för beachen. Men men, lite kött är väl mysigt..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kommer sakna dig plutt! Ha det bäääst ;) <3

2010-02-24 @ 15:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0