aoutch

Träning - check
Ätit en massa - check
Skitit i allt plugg - check...
Fått en fet armbåge i magen som har gjort min mage avdomnad- check

Vill ni veta hur det gick till?
Ja hörni det ska jag berätta. Det var så att på träningen var det en som höll på att kaxa och skit, så jag sa till henne: Okej vi möts på mitten...och det gjorde vi också. Slagsmålet var igång på en sekund. Jag var snabb som en tiger och hon kunde inte ta mig. Sen kände jag bara hur det svartnade. Hade jag fått en spark på smalbenet: nej. hade jag fått ett rivmärke på armen: nej. hade jag fått en FET armbåge i magen: JA! Aoutch, den gjorde ont...

Hehe okej så gick det väl inte riktigt till. Maten jag äter sätter sina spår. -.- Jag var väl helt enkelt liiite för bred...okej nu tycker jag att vi lämnar det här ämnet.

Jag sitter som vanligt och tänker på en massa sommarplaner. USA med familjen, Grekland (?) med laget, Gotland med brudarna, sandhamn med brutts, basketläger, landet...Det är väl ungefär det, hoppas verkligen att allt blir av, några punkter är lite halvt osäkra. Håll tummarna ffs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0