bitterfitta it is

Min dag har varit skitdålig. Jag vaknade på helt fel sida, och hade inte lust att prata eller göra nånting i skolan. När jag kom hem somnade jag direkt framför gossipgirl. Efter det skulle jag iväg på basket. Dubbelpass. Var sjukt otaggad och lite halvdeppig. Hittills sög dagen. Träningen gick sämst, så det gjorde inget bättre. Gick lite tidigare för skulle iväg på nåt möte, som var fett onödigt. Efter det kom jag hem, och kände mig halvsjuk...igen. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Så. Sen blev det i alla fall lite bättre. Jag bastade i nån timme och lyssnade på hög musik. Verkligen asskönt! Sen tryckte jag i mig tre kanelbullar (vill ha mer). Nu känns det lite bättre.

Jag längtar till imorgon. Ska äntligen få träffa världens bästa! Min älsklingsjenny. Senaste jag träffade henne tror jag var på nyår, och nu har det gått alldeles för lång tid. Så länge ska man inte vara ifrån sin bästa vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0