borde jag?

Fortfarande sjuk, men lite bättre i alla fall. Sitter hemma och tjockar, och tittar ut genom fönstret. Fan vad det snöar nu igen. Det är ju sorgligt hur mycket snö det är, och hur kallt det är! Jag försöker hela tiden inbilla mig att det är sommar snart, eller i alla fall vår snart, men det verkar dröja.
    Jag är såå inne på att färga håret brunt! Mörkbrunt. Jag ser människor överallt som är så snygga i mörkbrunt hår. Och helst blå ögon också. Tyvärr har jag inget av det. Jag minns hur misslyckat det blev när jag ville färga håret mörkbrunt för nåt år sen. Det blev brunt, med en grön/grå-aktig nyans. Och det blev inte jämt nånstans. Inte snyggt alltså. Och nu till sommaren vill jag ha ljust hår, och eftersom jag har ställt in mig på att det är sommar när som helst, så vill jag inte färga brunt nu. Eller jag vill, men det känns som att det är för sent. Och så känns det som att det kommer bli lika misslyckat som förra gången. Men jag vill. Hello kära i-landsproblem, känn dig inte välkommen.

Behöver en frivillig som vill färga sitt hår brunt, jag behöver stöd om jag ska våga färga mitt mörkt. Någon frivillig?


Kommentarer
Postat av: jenny

räckte det inte med att jag gjorde det :O

iförsig har mitt blivit väldigt ljust nu :(

2010-01-27 @ 20:50:01
URL: http://jennygillbergs.blogg.se/
Postat av: camilla

Borde jag inte påstår du? :$

Jag tycker du är fin i båda söti <3

2010-01-27 @ 21:50:00
Postat av: jenny

jag tycker du passar i båda också ju! :)

själv funtar jag att inte göra någonting med håret

och låta det blekas över sommaren. sen ska jag nog

bli blondie igen (a)

2010-01-28 @ 22:37:22
URL: http://jennygillbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0