döläckert

Fredag imorgon! Nu börjas det igen. Jag säger varje vecka hur snabbt veckan har gått. Och den har gått snabbt nu igen! Men varje dag i skolan säger jag hur segt dagen går, och räknar ner timmarna hela dagarna. Lite skumt, men så känns det. Scitzo.

Hur som helst. Helg! Vad har jag planerat? Nästan ingenting! Allting verkar lite halvt osäkert. Så det är bara att haffa mig. Hehe varför skulle ni göra det? För jag är en döläcker tjej kanske? Hahah, oh yes jag älskar fortfarande ordet döläcker. döläcker döläcker döläcker döläcker döläcker. Okej nu räcker det.

Och vet ni vad. Jag hittade en tjugolapp idag. OH YES ni hörde rätt, en tjugolapp. Som den fattiglapp jag är blev jag överlycklig.

That's all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0