lista <3

Vad har du för bakgrund på datorn? bild från thailand

Ringsingnal? tror jag fortfarande har den där jävla rap das armas, fast alltid ljudlöst

Hur mycket batteri har du kvar? en massa, räcker till alla :D bjud in hela släkten

Vem ringde du senast? mickis

Vem ringde dig senast? jesper

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms? "Älsk vad gör du på lördag? Puss"

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms? Josse

Vad står det i ditt 18:e mottagna sms? "Ja visst är det lockande? Ska vi göra det tillsammans? (a) puss"

Vad står det i ditt 5 mottagna sms? "Jo gärna, men jag tränger mig kanske på? vill inte vara en börda som någon vårta man inte kan bli av med <3" hahah

Vad står det i ditt första utkast? -

Och ditt 5:e utkast? har inte så många

Har du några sparade medelanden? nej dom raderade jag, ångrar det :(

Har du något i utkorgen? nope

Vad är rekord på snake på din mobil? inget minne, men snake fick fram den lilla dampkärringen ur mig en gång i tiden :P

Vem är på plats 13 i din telefonbok? Ardenstedt

Hur många sms har du skickat, sammanlagt?
Vettefan :)

Vad står det i dina anteckningar? Har en massa olika: grejer att köpa, saker att göra och fixa och sånt

Har du privat nummer just nu? Nej tror inte det



TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Yes

2. Brutit nåt?: Armen och nyckelbenet

3. Gjort nåt du ångrar?: Oh yes i have..

4. Hoppat Bungee Jump?: Nej, men det står med på min hinnagörailivet-lista

5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja det har jag

6. Ätit en hel tårta?: det skulle jag lätt kunna tro, mums hehe 8)

7. Gjort bort dig offentligt?: det är en grej jag rätt ofta lyckas med

8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Ja förut

9. Gråtit när ett husdjur dog?: Yes, när lilla Sannyplutten dog

10. Velat försvinna?: Ofc, dåliga tider

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: mickis

2. Telefonsamtalet du fick: jesper

3. Personen du var med: bball girls

4. Roligaste grejen som hänt: Hmm senaste...det måste nog vara på träningen med loppi, kommer inte det minsta ihåg vad det var som var så roligt, men jag fick ont i magen, och då var det inte armbågen :P

5. Personen du smsade: josse

6. Personen du tänkte på: belle

7. Du skrev till på myspace: Har inte myspace

8. Du kommenterade: willes status på fb tror jag

9. Du tillbringade natten med: vadå igår natt typ? dom enda som sov i min säng då var tyvärr jag, min häst brittany, min hund lady och min andra hund ralf...grr..

10. Du kramade: kan det ha varit loppi? :D <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH jag har alltid så kul med dig camill på träningarna :$ <3<3<3

2010-01-12 @ 20:05:03
Postat av: louise

jävlar, glömde skriva namn hihi :$

2010-01-12 @ 20:06:16
Postat av: camilla

tihihi sööötis du gör det roligt varje träning (a) :D <3<3<3

2010-01-12 @ 22:30:18
URL: http://mulles.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0