för er skull...

Matteprovet är ööööver. Asskönt! Vet redan att jag har gjort slarvfel på en av mvg-uppgifterna, så där sket sig den. Hatar när man kommer på efter vilket misslyckat, onödigt fel man har gjort. -.- Men förutom det så kändes det väldigt bra. Hoppas att jag inte känner fel nu bara. Tänkte bara berätta, eftersom jag vet att ni alla är sjukt intresserade av mina matteprov.

Så nu är man hemma, och ska iväg på tre timmars träning om en timme. Jag är döende varje tisdag. Men det är bra, då vet man att man lever, right?

Ikväll blir det antingen slappa galet, vilket är behövligt, eller kanske titta på belles och steffens handbollsmatch. Det får vi se.

Nu: ÄTA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0