haters

Jag ber om ursäkt folks, har haft några på mig som säger att jag måste skärpa mig med min uppdatering. Ja det var ju faktiskt några dar sen sist. Men nu när skolan drar igång och så, är det ju nästan alltid samma grejer som skrivs, så jag ger mig själv tillåtelse att ta lite pauser. Har inget vettigt att skriva ändå som sagt.

Kan berätta iaf att jag inte kommer ta emot nån liten spansk längre. Det sket sig med datumen. Så jag och elsa kan inte leka wild and crazy längre i spanien :'(

Kan också berätta att kvällen ska tillbringas med Steffen och Josse. Jag hoppas på en jävla massa tjockande! That's how I like it.

Kan också berätta att serien Kalle Anka var en gång i tiden förbjuden i Finland på grund av att han inte har några byxor.
HUR JÄVLA PSYKO ÄR INTE DET. Han har ju inte direkt en skrämmande grej som hänger mitt i tv kameran. Shit det är kalle anka vi pratar om. Han är en anka. Djur ska vara naked...det är sexigt. Hahah nej sorry nu ska jag inte gå över gränsen, men hur som helst, varför lägga ner kalle anka för att han inte har byxor? Det är ju bara udda. Okej nog med hatande mot det, nu hatar jag istället det plugg som väntar mig nu igen. -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0