i feeel good

Hey you guys! Idag har varit en bra dag. Vaknade glad som fan. Dansade runt till james browns låt I got you. Min familj tittade på mig som att jag var mongolid...som vanligt. Jag står för den rollen i min familj nämligen. Meeen jag fortsatte dansa runt. I mitt hus har vi väldigt stora fönster i vardagsrummet, där man utifrån har världens bästa insikt i mitt hus. Mina indiegrannar lyckas alltid fånga tillfället när jag håller på så där. Dom sitter där på andra sidan vägen och kollar in när jag dansar. Det enda som saknas är att dom bedömmer mig och sitter där och ger mig tior. (oh yes tior)

Hade match, var glad. Kollade sen på herrarna, var glad. Hade extra kul med tessen, som var lika glad hon.

Sitter här nu, lika glad fortfarande, och ska snart sussa. Match imorgon igen. Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0