kärlek

Mina planer blev ändrade för kvällen som vanligt! Nej planera kan jag verkligen inte, det är en sak som är helt säker. Men jag klarar mig utmärkt ändå!

Kvällen spenderades hemma hos jenny! Efter att inte ha setts på TRE VECKOR, helt sjukt! Så det var det bästa stället jag kunde ha varit på ikväll. Hon är guld värd. Kan inte riktigt beskriva. Fick en julklapp också! :D En jättefin kofta och sen det bästa, en tavla där jenny hade satt ihop bilder på oss och fina texter, den var så fin!

Nu är ju min julklapp som jag skulle ge jättemesig. Attans. Men det kan nog fixas.
   Jenny har alltid varit en mästare på att skriva fina brev och texter som alltid gör mig lika glad. Jag däremot har alltid sugit på att skriva fina brev. Men jag har försökt en del gånger och det är ju bara skrattretande. Vi skrattar ofta åt det, I suck. I något brev försökte jag skriva något kärleksfullt, men tror jag sen jämförde jenny med pannkakor, vilket jag skrev i brevet, så där sprack det.

Nån annan gång så hade Mickis fått med två vänskapsringar från nån töntig tidning, och dom tog jag såklart. Jag försökte skriva ett fint brev till jenny. Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev men det blev nåt i stil med "Hej Jenny! Jag vet att du och emma är bästisar och så, men jag fick i alla fall den här ringen av mickis, och jag har en likadan själv, och jag förstår om du inte vill ha den för du och emma är bästisar. Men tänkte om du kanske ville ha den ändå. Om du inte vill ha den så kan du lämna tillbaka den i min brevlåda...

Hahah...

Kommentarer
Postat av: jenny

hahahh du är så underbar camilla !!

2010-01-23 @ 11:38:06
URL: http://jennygillbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0