lite allmän shit

Goddagens folket.

Vaknade på absolut bästa sätt imorse. Okej nej det var inte min drömprins som hade hittat mig...det hade istället bakats kanelbullar i mitt hus, så jag vaknade av doften av det, och vräkte sen i mig! Asgoda.

Och vad har jag gjort idag då?
Jag minns fan inte. Inte så mycket i alla fall. Dagen har bara gått och gått och jag har bara gjort meningslösa grejer. Så brukar det bli dagen innan skolan börjar igen. Fan jag skulle ha lekt lite rövare och gjort gatorna osäkra. Det skulle ha varit ett bättre avslut av lovet. Lovet har i alla fall varit grymt. Träffat kompisar, tagit det lugnt, och haft det grymt rolig bara. Precis som jag gillar det.

Fan vad det är kallt i mitt hus! Kan det sluta vara så kallt ute, och kan nån komma och byta ut våra stenålderselement som gör att jag blir sjuk eftersom dom inte är varma?! :@ Aaaaaaah..

För att virra till det här inlägget ännu lite mer får ni här en låt som inte har med nåt att göra. Den är bara skön. Varsågoda. Nu börjar väl bajsplugget. Borde verkligen börja plugga nu. -.- Men om två dagar är det helg, weeee. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0