måndag

Hey you!

Haft en chill dag idag, och sen träning på kvällen. OMG. Jag dog. Det kändes som att jag var den enda som stod där och hängde på knäna. Kunde inte andas, och magen stod ut och gjorde ont, eftersom jag självklart tryckt i mig mat en sekund innan jag drog. Kul dag.

Imorgon blir det avatar i alla fall, NICE! Finally! Har aldrig varit med om liknande, det är sjukt hur fullpackat det är på biograferna flera dagar framåt. Har kollat flera gånger, och aldrig varit med om så fullt. Det brukar alltid finnas skitplatser kvar. Men på typ rigoletto som är bajsstor (moget camilla) så fanns det noll platser kvar. NOLL. :O Därför har jag höga förväntningar på filmen. Om den sviker mig...då vet jag inte vad jag gör. :'( Hehe nej men önskar att den är grym i alla fall.

Och jag har påtal om ingenting RIKTIG jävla ångest för att det är skola på torsdag. Hemskt. Jag har så mycket jag vill göra, och älskar verkligen att ha tid att träffa kompisar, göra grejer på kvällarna, sova länge på morgonen...allt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0