några deppdagar

Hey you. Har ingen lust att sova. Är lite halvdepp och har varit det nu i veckan, men vet inte ens varför? Är det nån annan som någonsin har deppdagar eller en deppvecka utan någon anledning? Känns weird. Är liksom ledsen. Fast det finns ingen anledning. Jag vill vara glad. Men det är lite svårt att styra förstås. Så folks, vänner, pumpkins, GÖR MIG GLAD. För jag vill vara vanliga camilla. Den glada versionen som skrattar åt allt, speciellt sina egna skämt, den camillan gillar jag, och tror andra också föredrar den framför den camilla som inte drar skämt alls, hur tråkiga dom än är. Så muntra upp mig please. Ett tråkigt skämt, en bamsekram, ett fint ord..en kaka, vad som helst funkar. (;

Nu håller vi tummarna för att jag vaknar upp ur min förbannelse imorgon. Jag slår vad om att det är en demon som har förtrollat mig nämligen. (oh yeah omogen it is) Men vet du vad! Dom goda vinner alltid. Jag är den goda, hehehe (elakt skratt).



du vinner aldrig suckaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0