resume

Hej hopp!

Mådde dåligt igår kväll också, så min jennyplutt kom över för att ta hand om mig. Vi laddade upp i min källare, med stor säng, godis och film. Supermysigt. Jag blundade till EN gång, och då fick jag vatten på mig - punghuvud, jag ska ge igen -.- <3 Men efter det blev jag pigg, och efter filmen låg vi och pratade ganska länge om allt möjligt. Det var myspys.
Imorse när vi hade ätit frukost tyckte jenny att mitt rum behövde städas, och det var kanske sant, för det låg grejer överallt, kläder över hela golvet och sängen, och det såg inte fräscht ut. Så vi satte fart och städade helt enkelt. Härlig syssla på morgonen..men fint blev det :D

Och så match nu i eftermiddag...Hemskt. Vi spelade som anus. Det var allt. Deppigt.

Kommentarer
Postat av: jenny

det var faktiskt TVÅ gånger!

första gången slog jag dig i huvudet

det var andra gången jag råkade slinta med

glaset så att du fick vatten på dig (a) <3<3

2010-01-31 @ 19:32:26
URL: http://jennygillbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0