tråkiga måndag

Jag har en superkul kväll framför mig. Plugg och träning. What a life, hehe. Jag har anusmatteprov imorgon. Usch matteprov är dom läskigaste proven, även om jag är rätt bra på matte.

Och vad har mer hänt idag? Vi började med naturkunskap och vi har tydligen en aslame tjej som man inte kan lyssna på mer än en minut utan att typ tänka på annat, som idag tänkte jag på pannkakor. Hon gav oss också feta läxan tills imorgon bitti. Det räcker med matteprov! Men nej nej visa inget medlidande.

Och vad har mer hänt idag? Hmm. Vi fick en ny kille i klassen. Han är en gnutta lik frodo i sagan om ringen. Då vet ni.

Och vad har mer hänt? Jag la märke till att jag har börja skratta högre och mer än förut. Det är hemskt. Jag drar ett torrt skämt, öppnar munnen och låter så in i helvete. Jag kommer alltid på hur jag låter, och hur tråkigt det jag precis har sagt är när jag har skrattat klart.

That's all for now. Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0