sjukfanskap

Fick påtal om ingenting ett sms idag från mickis där det stod: "mills, så du vet är det ingen bakom duschdraperiet, jag glömde bara dra undan det." Så, där fick ni en av mina rädslor. När duschdraperiet är fördraget och ingen är där eller ingen är hemma är jag livrädd att det ska ligga ett lik där bakom om jag drar upp det eller att en mördare står där och väntar. Äääh så det jag vill komma till är...det är fredag! Är så sugen på att gå ut, träffa folk, vad som helst! Men måste tyvärr stanna hemma idag. :/ Måste bli frisk. Inte ofta camilla holm är sjuk en vecka. Hostar som en galning. Det är värst när jag skrattar, då går hostan igång, och till slut övergår skrattet till gråt. Inte för att det är såå roligt, utan för att hostan gör så att jag inte får nån luft. Utan att överdriva.

Mickis och hennes kompisar har tagit upp halva huset och öst musik och taggat som fan för utgång, och det gör mig ju inte mindre sugen direkt...Usch det här är tråkigt.
Sitter med pappa och äter kanelbullar...på en fredag. 

Det enda som är bra med att ha så här tråkigt som jag har det, är att man uppskattar det som endast är en aning roligt då. Sitter och kollar på rush hour, som jag har sett många gånger. Asskön. Den här tjejen är fan ett litet glädjepiller. Blir alltid glad när hon sjunger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0