våldsam sport

Stannade och kollade på matchen. Fan vad kul det var...NOOOT. Hehe, men belle och lovi spelade, och steffi var också där och förgyllde stunden. Handboll är något jag önskar lite att jag hade börjat på när jag var liten. Älska närkontakt. Det såg så jävla våldsamt ut, dom drog ju sjukt i varandra och och tacklades hårt. Nice, det gillar jag. Jag tror att jag skulle kunna vara bra om jag hade kört. Men men, lite för sent nu.

Efter matchen stod jag och Steffen och babblade som två kärringar som inte setts på år, i evigheter om allt och inget. Ganska djupt samtal faktiskt. Och vi han säga hejdå ungefär fem gånger under samtalet, men jag kom aldrig iväg. Så söt prick det där lilla mongot. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0