bitter?

Ääääntligen har jag fixat internet. Höll på att dö nästan. Typ. Nej men faktiskt det är min räddare i nöden, även om det är assegt och facebook inte funkar för det mesta...I över tre timmar har jag kämpat med att det ska funka men inte det inte. Jag spelar harpan. JA, harpan, tråkigaste spelet som uppfunnits. Har ingen tv heller. Eller jo tv har vi men den där lilla grejen med alla kanaler (kommer inte ihåg vad det heter...) är hemma med mickis och pappa. Nu låter det som att jag är världens mest desperata och besatta jobbiga unge som inte kan leva utan tv och internet...det kan jag inte heller. Jo det kan jag, men det skadar ju inte liksom. Ångest. Vädret är piss. Under hela sommaren har det varit underbart väder här på landet och 24 grader i vattnet, och nu när jag åker ut hit så blir det 12 grader i vattnet och spöregn. Huset kommer braka snart helt seriöst, det vräker ner sjukt här.

Så vad finns det att säga? Ingenting. Slappar galet. Finns inte så mycket mer att göra när vädret är så kasst. Saknar mina kompisar som fän. Kanske ska åka hem, där finns det ju mer människor i för sig..men snart kommer ju det härliga vädret och då vill jag vara här...eller? Ska nog dra hem på tisdag eller torsdag och stanna några dagar hemma då i alla fall.

Fan vilket virrsnack det blev. Vet inte riktigt vad jag babblar om. Är lite småborta i tankarna.

Vet inte när ni hör av mig nästa gång, det får vi se. Om jag börjar skriva nåt inlägg nu så kanske det kommer upp om några dagar. Tacka cpinternetet. Kan man säga internetet? Äsch. Goodbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0