det rullar

Har lite kommit in i livet här nu känner jag. Är inte lika uttråkad som i början. Får väl bland annat tacka mina minikusiner adam och anton och så ninni som har världens energi och tvingar mig att röra på steken. Jag har fan träningsvärk idag. Igår körde vi springtävlingar, fotboll, nån springamedbollenochtadenfrånvarandra lek, badade, hade simtävling, satte oss på en surfbräda och paddlade så snabbt vi kunde...ohja det känns fan i min kropp att jag har rört på mig. Sen belönade vi oss med att baka bullar med allt möjligt på. Det blev några med kanel och socker, några med äpple, och några med nutella på. Hehe yummiii.

Btw, ni ska se anton och adam...dom springer överallt, vilket alla knattar kanske gör men ändå. Dom kommer ha världens tajtaste kroppar när dom blir stora.  Och dom är alltid gyllenbruna, och har solblekt ljusbrunt/blont hår, söta små ansitken, okej söta hela dom. Dom kommer bli galet snygga verkligen.

Nu ska jag röra mig utåt, det är lite soligt idag i alla fall. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0