...

Är mitt uppe i packningen, men nu tar jag paus, och vad blir det då?! Jo en lista, jippppppppppiiiiiiiieeeeeeee.. :D:D:D:D:D:D:D:D Förlåt, men jag är uttråkad.

Senaste:

Låt du hörde: Hehe...Success, Kissies nya låt, var ju bara tvungen att lyssna på den

Film du såg: Ondskans hus

Mat du åt: kakor, vindruvor, jordgubbar

Kram: Josse

Puss: Josse, grr

Känslan: stressad

Resa: spanien - lloret de mar <3

Glädje: Gotland imorgon!

Dröm: kommer verkligen inte ihåg

Person du träffade: Josse

Personen du pratade i telefon med: Jenny

Personen du fick sms av: Fule fan <3 Belle alltså

Gången du var utomhus: alldeles nyss, stan

Gången hela din familj åt middag tillsammans: onsdags kanske?

Saken du köpte: träningsshorts, rea, bara 75 spärre :D

Allmänt

Ska bli skoj: Att åka till Gotland

Ska inte bli skoj att: packa

Sparar till: typ kläder, piercing, en massa grejer jag vill göra nästa sommar

Pålägg som gäller: ost och skinka

Dagens dryck: cola light. jag bantar...naaaat

Vad saknar du: spanien, girlsen :(

Vad har du gjort idag: stan, packat

Brukar du svära mycket: FUCK YEAH...nä men rätt mycket

Hur tidigt stiger du upp: jag öppnar ögonen och typ ställer mig upp efter ett tag..äh

På helgerna: ska man vara med världens bästa vänner! det är jag! :D

Vad ska du göra ikväll: kolla matchen, packa, jenny kommer kanske hit

Hur många timmar sover du per natt: när skolan är igång typ sex timmar, nu på sommarlovet typ tolv timmar

Vem är snyggast i världen: Ehe Cristiano Ronaldo? ähäh. Nej jag blir bara fetboxad av alla när jag säger honom. Sjkt svår fråga. Kan...inte...svara..

Vad är det för veckodag: Tror att det är lördag?

Bästa saken som hände mig förra sommaren: spanien.

Favoritplagg i garderoben just nu: ljusa jeansshorts

Byxa eller kjol: Byxa

Senast utlästa bok: läser aldrig, nån skolbok för länge sen i guess

Mitt rum kan beskrivas som: ett bombnedslag

Mig själv med tre ord (just nu): glad, seg, lökig...haha fresh

Jag tränar: en massa basket i vanliga fall...men nu under sommaren har jag inte tränat på mer än en månad, jag tjockar och degar.

Jag ville bli när jag var liten: delfinskötare, trollkarl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0