spånga bree

Det är helg vilket betyder att jag är ledig från allt. Eller i för sig är man väl nästan det hela tiden på sommarlovet..hmm. Är i alla fall hemma i stan nu under helgen. Eller i lilla fjuttspånga alltså. Ska tillbaka till landet på söndag, vi skulle bara fixa lite här hemma och så. Idag har jag målat för fullt. Jenny bebo om du läser det här, så sorry, jag vet att vi skulle göra det min lilla pingla, men pappa köpte färg och ville komma igång. Men vi kan ha invigningsfest sen med paj och pannkakor! eheeh. Nu ska det fula orangea i alla fall bort! Skönt det.
Och resten av tiden här hemma ska jag träffa lite vänner och sen imorgon ska jag nog in med mickis och kolla prideparaden.


Kommentarer
Postat av: jenny

men om jag inte får paj eller pannkakor blir jag ledsen påriktigt.. :(

2010-08-07 @ 18:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0