ut i solen

Jag har haft damp ett tag för att jag blir så arg på att det inte säljs bikinisar nånstans. Det har ju varit rea i alla affärer och så kommer man hem och har missat allt totalt, allt är slut. Jag skiter i om det är på rea eller inte, jag är i desperat behov av en bikini, för typ alla mina har pajat. Och det är faktiskt bara juli, lite av bikinisarnas högtid?! Det är ju mitt i sommaren. Varför säljer dom slut allt så tidigt...Hade i alla fall JÄKLIG tur nu. Efter att ha letat runt i stan förut, och sen letat runt i vällingby idag och insett att allt är slut utom bamsestorlekar...så kommer jag till topshop. EN bikini fanns kvar i icke bamsestorlek. Tog den färgen som fanns. 90 spärre totalt för över och underdel. Kap. Och så märkvärdig var den inte heller. Nu kan jag gå ut. Weeho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0