6 anledningar varför jag inte pallar färga håret

Okej nu har en stor del av min friendis sagt att jag måste färga min fula utväxt. Men jag har flera anledningar varför jag inte har gjort det. För det första så har jag inte kunnat bestämma mig om jag vill ha brunt eller typ som jag har nu till sommaren. För det andra är jag fattig och jag pröjsar då en jävla massa och blir ännu fattigare. För det tredje är jag en upptagen tjej, och det där tar ju typ tre timmar eller nåt när man ska sitta med färghelvetet. För det fjärde så är det så att min frisör färgar alltid mitt hår med en sån där mössa så det knappt är slingor utan det blir typ allt. För det femte färgar min frisör mitt hår gult så jag inte vill visa mig ute på typ en vecka, tills det har lagt sig lite. För det sjätte så blir det alltid konstigt i hårbottnen när hon färgar med mössan eftersom det inte riktigt kommer ändå in, så jag ser alltid ut som en tigerkaka i början, randig alltså. Jag vet inte varför jag går tillbaka till henne? Det är nog av ren vana.

Och nu era jävlar har jag bokat tid. Nästa vecka på torsdag ska utväxten bort. Nästa vecka på torsdag blir jag en gul tigerkaka som vanligt, och gud nåde er om ni säger något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0