bad day

Fy vilken kass dag så här långt. Sov rätt dåligt inatt, så vaknade helt grumlig och seg. Spanska nationella gick åt helvete. Det låter lite hårt, så vi säger väl att det gick åt skogen istället...det gick i alla fall piss. Det värsta var läsdelen. Jag satt och bläddrade igenom mitt prov innan jag skulle gå och så såg jag att det var ett kapitel som jag hade missat helt. Jag visste typ att det fanns där i början, men sen glömde jag det på nåt sätt, uteslöt det typ, och märkte sen när jag skulle gå och tiden var slut att jag hade glömt hela den texten, missat den totalt. Självklart hade kärringläraren noll förståelse, så det var bara att gå. 
Slutade i alla fall tidigare, och det blev inget plugg med päls, så jag hann hem nu ändå. så har man tråklampor och träning sen. Bad day.

Men ska bli underbart att träffa en massa vänner ikväll i alla fall. Skriver nog inte mer idag. Hej med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0