det luktar blod..

Fan många som läste igår. :O Nej jag är ledsen, det blev torsk.

Hur som helst idag skulle vi ha "friluftsteknik" i skolan. Helvete vad tråkigt det låter, plus att vädret såg riktigt trist ut. Fick på mig kläder och två klumpar till skor. Jag är en sån som verkligen inte passar i joggingskor/gympaskor. Ni vet nog vilka slags skor jag menar. Kände mig inte snygg i alla fall.
Men friluftsgrejset gick ändå rätt snabbt, och min grupp hade rätt kul. Vi skulle göra en liten scen av att vi hittade en medvetslös tjej i skogen med en blödning, så skulle vi typ bygga en bår och stoppa blödningen och det blev ju inte särskilt seriöst. "Aah det luktar blod här...aaah hon har en pulsåderblödning, vi måste trycka hårt...nä men titta vi vad vi hittade, en bår". Sen tänkte vi oss att den här låten gick igång när vi skulle rädda Amanda som var den skadade.



Kanske inte riktigt så enkelt i verklighten.
Sen blev det onödiga lektioner, så ganska meningslös dag.

Träning inställd idag, skönt. Funtade lite på att gå på distriktsträning, men resten av girlsen skulle inte, och jag var inte heller taggad så stannar hemma idag. Måste plugga...kill me. Snart göteborg i alla fall. Det ska bli kul. Drömmer om guld. Jag kanske inte borde sikta för högt trots allt, blir bara ledsen då. Är som sagt fett ledsen för igår. Det tar väl ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0