famous..

Skulle idag köpa lite stuff som jag behöver inför göteborg nästa vecka. Jag skulle bara in på stadium men det sket sig.

Köpt idag:
Stadium - sportbag, stadiumtofflor, en massa strumps, sportbh, basketskor
HM - en vit bikini och en till bikiniunderdel med zebramönster typ, grr hehe
Topshop - En vit tröja med lite spets på armarna/axlarna, en mörkblå tröja med fin rygg, ett svart linne - lite mer magtröja typ.

Tråkig jag är som bara rabblar allt, men fan tror ni allvarligt att jag orkar lägga upp alla grejer och fota. Pallar först det när jag blir känd. Snart så hehe. Nää I'm already famous!..


Nu måste jag få på mig lite kläder för snart kommer kära steffen hit. Det blir chillkväll ikväll med gottis. Måste ju ladda lite för imorgon. Imorgon är det ju the big final som gäller!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0