fett fresh

Morsning!

Har några riktigt tråkiga timmar framför mig...jag måste städa mitt rum. Tjocka släkten kommer hit imorgon för att fira pappa som fyller 50 snart, men vi är inte hemma när han fyller år, så vi firar nu. Hur som helst, städa rummet var det. Och mitt rum...ja jag städar det inte ofta alltså. Jag är en sån där äcklig latmask som lever med riktigt stökigt rum, det är ju hemtrevligt? Nej. Men pallar inte städa när jag ändå inte är på mitt rum. Men sen runt en gång i halvåret så öppnar jag ögonen och ser hur mitt rum ser ut. Nu är det illa, så jag har en jävla massa jobb framför mig nu.
Bild från förra gången mitt rum var stökigt. Nu ser det ungefär likadant ut, plus aningen större högar överallt, och ouppackade resväskor...fett fresh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0