glaaader

Halloj i stugan nerds!

Satan vilken lång dag. Satan är jäkligt nördigt ord btw, men kan ju typ inte säga, mammaknullare vilken lång dag...nej det låter aningen fel. Började åtta slutade typ halv tre, och var jag och päls tvungna att stanna och jobba. Kom hem halv sex, ångest!
Det känns så skönt att beta av dom sista grejerna vi har kvar i skolan. Idag blev jag av med ett tal vilket känns grymt skönt. Det gick sådär, glömde bort texten lite och blev tomat som fan i början men men, det är över! Nu är det kvar en inlämning i företagsekonomi, en spanskaredovisning, en bokdiskussion på engelska, och en inlämning i samhälle. Lovely, men efter nästa vecka är allt färdigt!! Så jävla underbart. 
Och jag har mycket att se fram emot. Till att börja med är jag nääästan ledig imorgon, och ska försöka fixa ledigt på fredag, har bara en lektion då. Underbart. 
Och om en månad drar vi till spanien igen!! Kommer bli underbart! Och om lite mer än två veckor åker jag till USA! :D Weeeeeeeeeeee, är så glad! 

Och har precis tjockat en fet brownie och en stor kanelbulle. Kärlek <3 Nej men är på fett bra humör, men galet trött. Fys och träning ikväll..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0