lörre

Lördag foooolks!

Hade det jättemysigt igår kväll, och förhoppningsvis blir det mysigt ikväll också. Ska träffa världens bästa jenny (som jag inte har träffat på evigheter), det är det enda som är helt säkert. Men vi har förmodligen lite planer för kvällen, men då behövs bra väder så håller tummarna.

För stunden är det underbart väder ute. Vill gå ut men får egentligen inte, för mig själv alltså. Måste först:
- skriva ett argumenterande tal
- skriva en sida om reklamshit, men förstår inte vad det är jag ska skriva alltså. företagsekonomiinlämning alltså
- läsa en bok på över 400 sidor på engelska...dum i huvudet är jag som tog den boken, när jag suckar på engelska, förstår inte vad det står, för mycket svåra ord..
- ska skriva om en spansk kändis, hmm jag kommer bli mobbad om jag ska hålla föredraget om enrique iglesias vilket var tanken..gillar inte honom, men vad fan finns det för spanska kändisar liksom? banderas är tagen redan..
- börja på analysen om folkomordet i rwanda

Nej men vad säger ni om det? Ser ut att bli en kul dag...nej nu går jag ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0